Cue Book er Cue Managements eget system til opbygning af elektronisk ledelseshåndbog.

Selve systemet bygger på Open Source CMS-programmer og er gratis både i anskaffelse og licens. Det er samtidig yderst stabilt og driftssikkert og let at holde ved lige.

Systemet kan opbygges med følgende funktionalitet:

  • Logisk opdelig af dokumenterne, som passer til netop jeres forretning og processer.
  • Værktøjsblokke med blanketter/formularer afhængig af sammenhængen
  • Krydsreference til kravstandarden, fx ISO 9001
  • Fuldtekst søgefunktion
  • Nyhedsliste, som hele tiden viser de nyeste dokumenter/opdateringer
  • Versionsstyring, som opfylder kravene i fx ISO 9001
  • Fuld backupplan efter aftale, fx ugentlig

Hvis virksomheden har Sharepoint installeret, er det oplagt at anvende den platform til ledelsessystem. Sharepoint kan håndtere såvel beskrivelser med versionsstyring som søgbare registreringer, hvorfor det er yderst velegnet til ledelsessystemer. På Sharepoint kan bl.a. følgende funktionalitet indbygges:

  • Dokumentarkiv med revisionsstyring
  • Afvigelsesbehandling med workflow
  • Leverandørbedømmelse
  • Kundetilfredshedsmåling

Kontakt Cue Management og book et møde for demonstration og en snak om, hvilken løsning, der er bedst for jer.